ΘΕΡΜΗ ΥΠΟΔΟΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΕΧΝΗΣ ΛΕΟΝΤΙΟ ΠΕΤΜΕΖΑ ΣΤΗΝ ΛΗΜΝΟ
Λεόντιος Πετμεζάς
Ιδιαίτερα θερμή πρόκειται να είναι η υποδοχή στον διακεκριμένο ιστορικό τέχνης Λεόντιο Πετμεζά στη Λήμνο όπου θα παραστεί στην πρώτη πανελλαδικά παρουσίαση του
νέου ενδιαφέροντος ποιητικού βιβλίου του γνωστού συγγραφέα Οδυσσέα Λημνιού (Γιώργου Τσαγγαρίδη).
Ο κύριος Πετμεζάς θα λάβει μέρος στην συνέντευξη τύπου που θα δοθεί για το βιβλίο από τον συγγραφέα και θα μιλήσει για αυτό στα έντυπα και ηλεκτρονικά Ελληνικά και διεθνή ΜΜΕ.
Πρόκειται για την παρουσίαση της 5ης ποιητικής συλλογής του συγγραφέα
-ποιητή Γιώργου Τσαγγαρίδη που εξέδωσε τώρα το πρώτο βιβλίο βιογραφικών
ποιημάτων του με τίτλο ’’ ΣΚΙΕΣ ΣΤΗ ΜΥΡΙΝΑ-Η
ΑΠΕΙΛΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ’’ με το φιλολογικό όνομα Οδυσσέας Λημνιός .
Θα παρουσιαστεί το Σάββατο στις 15 Ιουλίου 2017 στη Μύρινα στο χώρο τέχνης του καφέ ‘’ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ’’ στις 20.00.
Θα παρουσιαστεί το Σάββατο στις 15 Ιουλίου 2017 στη Μύρινα στο χώρο τέχνης του καφέ ‘’ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ’’ στις 20.00.
Στην
εκδήλωση το βιβλίο θα προλογίσουν ο ιστορικός
τέχνης Λεόντιος Πετμεζάς που έχει γράψει το πρόλογο στην έκδοση , η δικηγόρος Αμαλία Μυλωνά και ο επιχειρηματίας Νικόλας Αναγνωστόπουλος.
Αίας-Γεώργιος Μανθόπουλος
Ποιήματα
θα απαγγείλει ο ηθοποιός Αίας –Γεώργιος Μανθόπουλος.
Τα έσοδα από τις πωλήσεις τη μέρα της παρουσίασης του βιβλίου που θα υπογράφει ο συγγραφέας θα διατεθούν για τις ανάγκες του Ειδικού σχολείου Λήμνου Ρεπανιδίου.
Τα έσοδα από τις πωλήσεις τη μέρα της παρουσίασης του βιβλίου που θα υπογράφει ο συγγραφέας θα διατεθούν για τις ανάγκες του Ειδικού σχολείου Λήμνου Ρεπανιδίου.
Γιώργος Τσαγγαρίδης
Εχοντας μελετήσει την σημαντική λογοτεχνική διάσταση
της γραφής του ποιητή Οδυσσέα
Λημνιού ο ιστορικός τέχνης Λεόντιος Πετμεζάς επισημαίνει μεταξύ άλλων στο
κριτικό κείμενο του στο βιβλίο:
’’….. Ο αναγνώστης του βιβλίου αντιλαμβάνεται γρήγορα την κατανυκτική άφιξη και θέση του ποιητή στην ουσία των πραγμάτων, την υπαρξιακή αγωνία του, τη γεφύρωση του ανθρώπινου με το ιδανικό στοιχείο. Την δοξαστική εξιδανίκευση και την εκλογικευμένη αισιοδοξία του. Στον παράδεισο της έμπνευσης του η ανόρθωση του αληθινού και του υπαρκτού στηρίζει διεξοδικά την αυτοπεποίθηση της οξυδέρκειας . Με παρρησία, θάρρος και θεώρηση αγωνίζεται με άποψη, δεν εφησυχάζετε, ούτε επαναπαύεται. Παρατηρεί και φυλλοροεί χωρίς στασιάσεις Απέριττα η πλαστικότητα της υπόθεσης που διαπραγματεύεται το βιβλίο δένει μαρτυρίες προσδιορισμένες και ανεξάντλητα ενταγμένες σε μια ύψιστη αφηγηματική διάσταση και απόδοση. Φορτίζει το ιδεατό, το υλικό ,το άυλο, το φυσικό και το μεταφυσικό. Με αυτό τον τρόπο διατυπώνεται η μνημονική διεργασία του ποιητή. Η θέαση του στοιχειοθετεί μια στερεογραφία και μια σημειογραφία εποχής απέναντι σε ινιακά τοπία σε διαπιστώσεις με διατυπώσεις ……’’
’’….. Ο αναγνώστης του βιβλίου αντιλαμβάνεται γρήγορα την κατανυκτική άφιξη και θέση του ποιητή στην ουσία των πραγμάτων, την υπαρξιακή αγωνία του, τη γεφύρωση του ανθρώπινου με το ιδανικό στοιχείο. Την δοξαστική εξιδανίκευση και την εκλογικευμένη αισιοδοξία του. Στον παράδεισο της έμπνευσης του η ανόρθωση του αληθινού και του υπαρκτού στηρίζει διεξοδικά την αυτοπεποίθηση της οξυδέρκειας . Με παρρησία, θάρρος και θεώρηση αγωνίζεται με άποψη, δεν εφησυχάζετε, ούτε επαναπαύεται. Παρατηρεί και φυλλοροεί χωρίς στασιάσεις Απέριττα η πλαστικότητα της υπόθεσης που διαπραγματεύεται το βιβλίο δένει μαρτυρίες προσδιορισμένες και ανεξάντλητα ενταγμένες σε μια ύψιστη αφηγηματική διάσταση και απόδοση. Φορτίζει το ιδεατό, το υλικό ,το άυλο, το φυσικό και το μεταφυσικό. Με αυτό τον τρόπο διατυπώνεται η μνημονική διεργασία του ποιητή. Η θέαση του στοιχειοθετεί μια στερεογραφία και μια σημειογραφία εποχής απέναντι σε ινιακά τοπία σε διαπιστώσεις με διατυπώσεις ……’’
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου