ENΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΛΕΝΑΣ ΦΩΚΆ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΑΛIKO!!!!!!!!!
Στη φωτογραφία από αριστερά προς τα δεξιά το πρώτο έργο είναι η '' Άκρα Ταπείνωση '' και το τρίτο η ''Αποκαθήλωση'' της Μαριλένας Φωκά
Με μια άψογα
δομημένη και απόλυτη κατάθεση η βραβευμένη αγιογράφος -εικαστικός Μαριλένα
Φωκά κινείτε ευπρόσδεκτα και αισθαντικά στην απόδοση των έργων που παρουσιάζει στη νέα ομαδική έκθεση σημαντικών Ελλήνων και ξένων δημιουργών της GFC ''... Γλυκύ μου έαρ '' στο χώρο '' Άλικο'' (Αγ.Δημητρίου 16 στου Ψυρρή) που διαρκεί ως τις 10 Απριλίου 2017.
Πρόκειται για τις γνωστές συνθέσεις της '' Η Άκρα ταπείνωση '' και '' Η Αποκαθήλωση '' που εκπέμπουν εκπληκτικά την ουσιώδη
έκφραση των θρησκευτικών αναζητήσεων της.
Η αγιογράφος- εικαστικός Μαριλένα Φωκά
Ο Ιστορικός τέχνης Λεόντιος Πετμεζάς που έχει μελετήσει συνολικό το έργο της Μαριλένας Φωκά επισημαίνει πως :
''Υπερασπίζεται τις συλλήψεις της με μεγαλείο ,διακριτικότητα, ευλάβεια και συνέπεια απέναντι στη διάσταση του θείου στοιχείου.
''Υπερασπίζεται τις συλλήψεις της με μεγαλείο ,διακριτικότητα, ευλάβεια και συνέπεια απέναντι στη διάσταση του θείου στοιχείου.
Η παρούσα εργασία της
λουσμένη με θερμά και ψυχρά χρωματικά πεδία ακτινογραφεί και αναπαριστά ένα ευγενή συμβολισμό
εκλεπτυσμένης κατανυκτικής απόδοσης.
Οι δύο εμπεριστατωμένες εικονογραφήσεις της προβάλουν τη φύση, αγγίζουν τη σκηνή της ζωής και της προσωπικής σφαίρας του ιστορικού προσώπου της Βίβλου με περίσκεψη και περίτεχνο τονισμό που μαζί συνδέουν το συναίσθημα με την ιδεογραφική κλίση και την λατρευτική αέναη εντρύφηση με την απαράμιλλη γνώση του μεγαλείου της
πίστης.
Με τις ανάλογες και
απαιτούμενες μεθόδους η τεχνοτροπία που ακολουθεί στις απεικονίσεις διαθέτει
πρωτογενείς αποκαλυπτικές και
αποκλειστικές παρεμβάσεις.
Εκθέτοντας ευπρόσδεκτα και εύληπτα την απόρροια της διάθεσης
της να αποτυπώσει μελετημένες απόψεις πάνω στην υπαρξιακή αγωνία ,τη ψυχική
περιπέτεια, το ιδιότυπο μαρτύριο και τη συγχώρεση που ενυπάρχει στο συγκεκριμένο θέμα. Ο ευαίσθητος τομέας στα παρόντα εκθέματα με καθοδήγηση διακατέχεται έντονα από την άριστη προσαρμογή στο αντικείμενο. Με ταχύτητα ,ακρίβεια και εξάσκηση έχει συγγενή αναφορά πρώτιστα στη διαφοροποίηση και στη συνέχεια εμπεριέχει τη ρευστότητα που δημιουργείτε από την απορρόφηση των πόρων που πραγματεύεται και διακτινίζει.''
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου