Ο ΛΕΟΝΤΙΟΣ ΠΕΤΜΕΖΑΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΤΟ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ!!!!!
Κριτικό κείμενο του Λεόντιου Πετμεζά για την έκθεση:
Η τεχνική των Ελλήνων δημιουργών μέσα από τις εμπνευσμένες συνθέσεις αποτυπώνει πολύπλευρα και δικτυώνει στη παρούσα εικαστική κατάθεση τη
φεγγοβόλα λάμψη,το μύθο, το θάμπος και το θρύλο της Αιγύπτου τονίζοντας τη σημαντικότητα, τη λαμπρότητα ,την δωρική και τη
λαμπερή παρουσία της χώρας διαμέσου των χρόνων τους.
Πρόκειται
για συλλήψεις που αναδεικνύονται αυτόβουλα σε σύμβολα αυθεντικότητας με ανεξίτηλη
σφραγίδα ενώ έχουν εντυπωσιακή και εμβληματική χροιά .Τα έργα του αφιερώματος ισορροπούν με
τελειότητα ανάμεσα στις
ιδιαιτερότητες της λειτουργικότητας και
της αισθητικής αντίληψης. Είναι επιτεύγματα γραφής και εγχειρήματα άσκησης με αυστηρή διατύπωση .
Κάθε σύνθεση στρατεύεται άρρηκτα σε μια φωτισμένη ενδοσκόπηση και προβάλει την πληθωρική οντότητα . Συνδυάζει με εκφραστικότητα τους τόνους ενός ασύγκριτου
λυρισμού. Εκθέτει τη παντοδυναμία της γεωμετρικότητας και προσεγγίζει τη μέγιστη αισθαντικότητα που επιδεικνύεται ως επιλογή.
Η ουσιαστικότητα στο
χειρισμό των κατάλληλων υλικών από μέρους των καλλιτεχνών με εμφανή υφολογία προχωρά στην
δομική ανάπτυξη των αναπροσαρμογών. Οι κλίμακες με σημασία επιλέγουν την εκσυγχρονισμένη, αναθεωρημένη διάσταση του μνημειακού οικοδομήματος. Προσδιορίζουν έναν απόλυτο
μινιμαλισμό μετάπλασης με αντικείμενα εξέλιξης και προοπτικής. Περιλαμβάνουν
και αναδεικνύουν το εγχείρημα στην
εργονομική διάσταση. Προσδιορίζουν τις φερόμενες κατασκευές που λειτουργούν ως
στίξεις στις οργανικές κινήσεις προτάσεις για μια βαθύτερη ανάλυση που επιδρά θετικά στις συμπεριφορές της εικαστικής εξελικτικής .Τα συγκεκριμένα εκθέματα ως μέλη μιας ευρύτερης λήψης και
αυτονομίας ανοίγουν διάλογο με το κοινό
ενώ οι τονικές εκφάνσεις τους
προσπίπτουσες ανακυκλώνουν την ακτίνα των διαστάσεων στις ποικίλες γωνίες της θέασης
και της διαλλακτικότητας.
Ο χώρος της διεξαγωγής τους είναι πολυδιάστατος και σε κάθε περίπτωση διττός.
Το εσώτερο μέρος τους καταλαμβάνει και υπογραμμίζει την φορμαλιστική συνοχή των επιφανειών , την συνομιλία και την προσέγγιση.
Το φάσμα των αντανακλάσεων ,των βαθμών διαφάνειας και της διαύγειας τους αποκαλύπτει ενεργά το βάθος του οπτικού πεδίου που χρησιμοποιείτε σε σχέση με τις εφαρμογές και έχει μια βάση ανάπτυξης που αποτελεί μια τομή παραβολικά και αναφορικά για μια λιτή στάθμιση.
Ο χώρος της διεξαγωγής τους είναι πολυδιάστατος και σε κάθε περίπτωση διττός.
Το εσώτερο μέρος τους καταλαμβάνει και υπογραμμίζει την φορμαλιστική συνοχή των επιφανειών , την συνομιλία και την προσέγγιση.
Το φάσμα των αντανακλάσεων ,των βαθμών διαφάνειας και της διαύγειας τους αποκαλύπτει ενεργά το βάθος του οπτικού πεδίου που χρησιμοποιείτε σε σχέση με τις εφαρμογές και έχει μια βάση ανάπτυξης που αποτελεί μια τομή παραβολικά και αναφορικά για μια λιτή στάθμιση.
Λεόντιος Πετμεζάς
Θεωρητικός-Ιστορικός τέχνης
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου